Ezgiasya Kızlar gazı var kucagıma alıyorum 1 2 zorluyor geri uyuyor yerine koyuyorum hemen uyanıyor sancı cekıyor yine kucagıma alıyorum uyuyor yine koyuyorum.. Napacagım ben
ikikizceanasi Ezgiasya beniö bebeğim kolikti 5,5 aylık hala tam geçmedi neler çektimm nelerr masaj yap canım saf zeytinyağıyla ben karnına sıcak havluda koyuyodum azda olsa işe yarıyodu bacaklarını karnına doğru ittir , tek söylicegim şey sabır zamanla geçiyo
Beyza5151 Ezgiasya aynı durum bende de var gazı 1 saatte anca çıkıyor emzirdikten sonra direk göğsüme dikiyorum dik pozisyonda evin içinde geziyoruz baya yorucu oluyor bütün gazı anca o zaman cıkıyor sonra yoruluyor kucagımda uykuya dalıyor öyle yatırıyorum tabi uykusunda da tekrar gaz gelmiyor değil geliyor tekrardan uykusu açılıyor ağlıyor tekrar aynı şey🤦🏼♀️Benım kızım da 1 aylık