Merhaba. Uygulamayı az önce indirdim ve hemen yazmaya karar verdim çünkü tabiri caizse çıkmaza girdim. Oğlum 16 günlük ve bu sabah 6dan bu saate kadar hala uyumadı. Uyuması için neler yapabilirim? Sütüm var fakat doyurmuyor hatta belli bir süre emdikten sonra gögsümü tutamamaya başlıyor bunun sebebi sizce ne olabilir? Gögsümü sıktığım zaman evet az daolsa süt geliyor ama doyurmuyor. Mama takviyesi yapmak zorunda kalıyorum. Bugün 4 defa mama verdim benimle aynı sorunları yaşayan var mı aranızda?