Kızlar merhaba bir sorum olucak canımı çok sıkıyo bebeğim henüz dört haftalık gündüzleri iki saatte bir emzirmeye çalışıyorum on dk anca emiyo bu süreyi üç saat yaparsam 20-30 dk arası emiyo üç saat bana uzun geliyo iki saat yapsam emmiyo napıcam çok kararsızım doyuyor mu ya kilo kaybederse diye endişeliyim çocuk doktorumuz gece uyandırma ne zaman isterse uyanırsa o zaman ver dedi ve geceleri dört saatte bir uyanıyor bu süre gündüz de üçe uzadı bez konusuna gelirsem 24 saat hesabı yaptığımda 6 bez falan değişiyor normal mi