Ftmdll hayır o kendini tatmin ediyor tabi hoşuna gidiyor. Bebekler öyle parmak emerken mutlu olurlarmış. Hatta bir refleks gibi bir şey. Parmak emmeyen bebek çok az. Elini almayın sakın zayıflatma falan da olamaz. Emzik denemek daha mantıklı ama eğer emzik almıyorsa müdahale etmeyin. Neden olsun öyle bi şey. Annem de böyle der, parmağını emmesini istemezdi kızımın ben bırak emsin derdim.