Zeynephatice Canım yaa, zor gerçekten. Ama zeytinyağ o kadarcık bebişe verilir mi bilemedim. Biz de bi iki kere popodan uyarmıştık bu defa da alışırsa tembelleşir o kasları tam gelişemez dediler bıraktık. Bir de zeytinyağını önce az ısıtıp asidini uçuruyorduk sonra soğutup poposunu öyle uyarıyorduk , öyle mi yaptınız. Bu dönemleri en zor dönemleri sanırım, bizim geçti şimdi çok rahatız. Umarım daha zor günler bizi beklemiyordur 🙏🏼