Canım 3 gun tadım yapıyosun ılk gun bır cay kasıgı 2.gun bır tatlı kasıgı 3.gun bır yemek kasıgı seklınde bakıyosun vucudunda herhangı alerjık reaksıyon yok hergun cogaltabılırsın bebegın yedıgı kadar zorlama ne kadar yerse bende cok bılgılı deılım ama burdakı tecrubelı annelerın postlarını cok takıp edıyorum. Tadımlar bıttıkden sonra muhallebı corbalara baslıyosun Gunluk ek gıda mıktarı toplamda 1 cay bardagını gecmıcek dıye okudum cogu yerde2aydır drumuz la gorusemedık ayın 11ınde aşımız var bakalım