Wyz Merhaba anneler 7 aylık bi kızım var 3 4 gün önce diş çıkarmaya başladı bugün sabah kahvaltı yaptirirken mama kasigini çok sert bi şekilde ısırdı disine çarptığını duydumçok fazla ağladı doğduğundan beri ilk kez bu kadar çok agladi elim ayagim titriyo hala çıkan dişine bisey olmusmudur görünürde bisey yok ama durup durup ağlıyo varmı başına benzer bisey gelen doktora götursem napabilirlerki diyorum
bebisimbenm Wyz dişte sinirler var canim ondan dolayı oule olmuştur plastik bebek kaşığı kullansan daha iyi olur sanirsam insalalh bisey olmamıştır
Wyz bebisimbenm valla bu aralar bebegumle ilgili sıkıntılı sağlık sorunlarından geçiyoruz sürekli bişeyler soruyorum şimdi bunuda yazsam adam isyan edecek