Merhabalar, Öncelikle kızım 8 şubatta doğdu bu ay 3.ay özel aşılarını yaptıracağım; rota virüs rotarix (3.ay ve 5.ay) 2 doz şeklinde. Ayrıca doktorumuz menenjit aşılarınında ilk dozlarının bu ay yaptırabileceğimizi söyledi. Şöyle ki; Nimenrix ve Bexsero (3.ay 5.ay ve 13.ay) şeklinde 3 doz olacağını söyledi. Benim okuduklarıma ve araştırmalarıma göre genelde 9.ay veya sonrasında menenjit aşıları yapılıyor ağır bir aşı olduğunu düşündüğüm için de biraz da bu kadar küçükken yaptırmaya korkuyorum. Sizler menenjit aşılarını ne şekilde ve nerede (asm, hastane, özel muayenehane) yaptırdınız? Ayrıca virüs nedeniyle İstanbul’dan ayrıldım ve bulunduğum yerde de henüz araştırdığım tanıdığım bildiğim bir doktor ya da sağlık kurumu mevcut değil siz Hatay iskenderun ya da Arsuz da olanınız var ise nereleri önerirsiniz?