Nurcaan oncelıkle merhaba beynim yanmak üzere eşiniz ve kayınvalıdenız sizden iyi bilecek değiller benim bebegımde 3,ay 4 günlük ve gündüz hemen hemen hiç uyumuyor sureklı aglıyor gezmek ıstıyor olgu ıstıyor dam dalacak gibi oluyor hop yıne uyumuyor demem o ki. Doktora sorduk suan hızlı bir atlan donemıne girdiği için gündüz yada gece uyumaya bilir sütünle hiç bir alakası yok sen sütüne güven mamana başlamam geerektıgını kontrollerde doktorun derse başla yoksa tavsıye edmem zaten kılosundan belli olur sütün yetiyordur emin ol çünkü aynı seyler bendede oldu ve yetıyor sancısı oluyor gazı oluyor ılgı ıstıyor kuzum yınede tercih senin