Gulhanb aselimm12 benim oğlum da bebekliğinde hiç kusmamıştı sonra 4aylıkken kustuğu için şüphelendim doktor idrar tahlili istedi ve enfeksiyon çıkmıştı bi tahlil yaptır istersen hastaneye gitmek istemezsen de sıra alıp eşinle gönderebilirsin çişini yaptıktan sonra yarım saat içinde tahlili yapılması gerek
Arzu93 aselimm12 benim bebeğimde hiç kusan bi bebek değil geçen hafta temizlik yaparken hava güzel diye camı falan açtım hemen üşüttü sanırım o gün iki kez kusmuştu
Adasmomy Gerçekten kusmak çok kötü bi olay değil çok kafama takmıştım bütün yataklarım üstüm onun üstü batıyo hergün gerçekten önemli değil yeni bi post açtım girp bi okuyun şükrediceksiniz keşke benim bebeğimde sadece kussa…
Nurcaan aselimm12 ılık su verebilirsin veya bi doktorunuzu arayin dkt edin devam kusarsa icini kurutmasin
aselimm12 Arzu93 evet canım büyüt ihtimal üşüttü petekleri vanadan kapattılar bende ufo yaktım ama evi pek isitmadi şimdi annemgile geldim inşallah iyi olur