Askvebebek Damladerin Ben bosanma asamasında biriyim evli gorunuyorum ama baba evimdeyim diye yaptım 2.fazdaki basvuruya reddedildi cnku babam memur . sonra ben durumumu izah ettim ve bugun baktıgımda 500 tl görünüyor herhangi bi ucret henuz tarafıma gelmedi beklıyorum
Askvebebek Damladerin eşi calısan birine cıkmıyo ben de eşim de calısmıyoruz ssk yok ikimizinde . Galiba ondan dolayı onaylandı babamın ustunde değilim evliyim ama adresim babam ustune
Melek1212 Esımle yenı ev aldık ve ıkametgahımız suanda kaynanamın evınde gecıcı surelıgıne onlardan herhangi biri basvuru yaparsa bana cıkmaz dımı ikametgah kendi uzerımızde degıl
Askvebebek Damladerin insanlar zaten kime nasıl cıktıgı gayet iyi biliyor 😉😅 siz bilmiyordunuz sayemde aydınlandınız yoksa herkes biliyor hayırlı geceler 😆
Esra06900 Melek1212 Annemde de böyle yazıyordu ama aldı parasını biz pttyi arayip sorduk adımıza yatan para var mı diye yatmış dediler.
Askvebebek Damladerin aaa bi de anlama zayıflıgın var ben sana basvurmadın demedim mi kimlere cıkar kimlere cıkmaz kısmını öğrenmemiissin sayemde aydınlandın dedim iyi oku ne yazdıgımı 😃😃 neysee bu kadr düşük seviyeye laf anlatamicam yoruldum bays