Meyrus33 Merhaba bugün eczaneden aldım mamsel çay, kullanıp faydasını gören var mı, bir de kullananlar bebeğin gazına fayda sağladı mı merak ediyorum, şimdiden teşekkür ederim☺️
Teachermom Meyrus33 Ben yeni dogum yaptigimda kullanmistim biraz pahali bir cay.Sutum cok cabuk indi sayesinde 1 kutu kullandim ama gaza faydasini bilmiyorum 15.gun gazi basladi bebgimin.Icinde rezene falan var faydasi ondandir belki.
GSA1319 Meyrus33 humana ile tadı birebir aynı içeriğini tam bilmiyorum ama benzer olduğunu gördüm karşılaştırınca. Ekstra bi fark görmedim performans olarak
Teachermom Meyrus33 Ben Aralik ayinda Eczaneden 65 tlye aldim.Humanayi e ebebekten 35tlye aliyordum.Baya kazik atmis eczane😒