Enfed72_ Bebeklerde vücut ısısı 36-37,5 arasında normal kabul edilir. 37,5 ve üzeri bebeklerde ateş olarak kabul edilir. Bak canım nettende buldum sana bunu korkucağın bişey yok 37.5a kadar normal. Bebeğini ince giydir ev sıcaksa klima yada petekler açıksa üzerini soyup biraz bekle 5 dk falan. Üstünü örtme ılık bir duşta aldırabilirsin ama korkma ateşi yok. Çok fazla hareketten ağlamaktan ve birbirinize çok fazla ten temasınsan ısı tendeki ısı yüksek olabiliyor biraz kucağına alma sonra bir daha ölçersin. 37.5 üstüne çıkarsa calpol vardır evde yoksaa eşine nöbetçi eczaneden aldır 1 çay kaşığı verebilirsin. Ateş varsa eğer 3-4 saat arayla verebilirsin şurup. Doktorunuda arayıp sorabilirsin.