elifimmmt Kızlar süt parasını hastane bana direk ptt den çekebileceğimi söyledi ama nasıl oluyor bi yere başvurmam gereklimi? Nasıl bi anlatır mısınız
Deletedmom336 Busralim sut parasi ve dogum parasi iki ayri degil mi ikisi icinde ayni yere mi basvuruyoruz
Gltbb Süt parasında hastane doğum yaptığınızı bildirdiği için ptt ye yatırılıyor ama sizin sigortanız var mı ? Sizin sigortanız yoksa eşiniz sigortalıysa eşinizin adına ptt ye yatırılır
Gltbb Doğum parası için başvuru yapmanız gerekiyor başvuru yapmadığınız sürece doğum parasını alamazsınız onun içinde aile sosyal politikalara başvurucaksınız
Gltbb elifimmmt evet mesela ben sigortalı olmadığım için süt parası eşimin adına yatırıldı doğum parasınıda bana ptt ye yatırıcaklar henüz yatmadı bekliyorum
hunilimomm Busralim doğum parası 300 süt parası 180 felan o civar da canım süt parası esin sigortalı ise onun adına yatıyor doğum parası senin adına
Gltbb Busralim süt parası 202 tl doğum parası 300 tl eğer sizin sigortanız yoksa 202 tl olan para eşinizin adına ptt ye yatmıştır