fatmaydin yani gece yüzünü örtmüyorsanız gündüzde aşılabilir biraz zorlasanız. Bşraz ağlar inat eder uyumak için ama iyice yorgun düştüğünde elbet uyuyacak yani. Benimde kızım 3 aylık inat ediyor bazen uyumamak için bırakıyorum ana kucağına mıkırdana mıkırdana yorgun düşüp uyuyor yani elbet bş şekilde uyuyacak