Mucizemm1 hayır öyle bişey yok canım günlük en az bi bebek 20 gr ve 35 gr arası alıyorsa ve ilk ay da en az 600 gr alıyorsa doyuyor demektir doktorum söylemişti. Yavaş yavaş yağlı sütünü gelmeye başlamıştır sakın hemen mamaya başvurmayın bu ay daha çok alır inşallah ama aylık bu hesaplamadan da az alıyorsa doktorunuz da onaylıyorsa o zaman sütüm kilo aldırmıyor dersiniz ☺️ maşallah çok güzel kilo almış bebeğiniz çünkü.