Sibelll Merhaba kızlar sezeryanla Doğum yaptım.Çok şiddetli bacak diz kapağı ağrılarım oluyor?böyle bir durum başına gelen var mı?lütfen yardım edin
Kuzumveben Sibelll kan testi yapildimi hastaneden ciktiginizda belki bi vitamin eksikliginden olabilir bi sorun doktoruuza isterseniz
merveikra Sibelll ben normal dogum yaptim benimde dizlerim eklemlerim cok agriyor. d vitamini kullanmaya basladim biraz iyi geldi sanki
Sibelll Kuzumveben kan testi verdim her şey normal çıktı.Sağ dizim şiş anlamadım nasıl geçecek yürütmeyecek derecede bakalım yarın doktor ne diyecek tekrar hastaneye gideceğim
Deletedmom819 Kuzumveben bence şimdiden ver biraz rahatlasın. Bizim doktorumuz 3-4 saatte bir verebileceğimizi söyledi. Sen yinede 6 saatte bir ver. Bizimki şimdi 13 aylık olacak