Uzunkirpik1728 sıvı çorba yoğurt kefiri minik bardaklarıyla veriyorum, eğer minik bardak yoksa kahve fincanı ile deneyebilirsiniz. Ben kırılma ve ısırma ihtimalini göz önünde bulundurarak cam bardak tek başına vermiyorum. Ama kendi bardakları var kırılmaz bpa vs içermeyen maddeden sağlığı için uygun. Ebebekten almıştım. Çatal kaşık için erken zaten. 11 ay 11 günlük şu an, daha iki üç gündür çatalı istiyor ama batıramıyor yiyeceğe. Eliyle yiyor, çorba ve yoğurdu da başlarda bardaklarını ters çevirerek döke saça içiyordu sadece nasıl tutması gerektiğini gösterdim birlikte tuttuk içti. Kaşığı ağza götürmek Bebekler için zor, bileğinden bükmesi lazım o kaşık hareketini yapması için. O yüzden kaşık için çok erken. İnstagramda blwbebegi ni takip ediyorum. Süreçle ilgili çok güzel paylaşımları ve tarifler var. Sulu yemekleri de kendi tabağına koyuyorum düz tabak üç bölmeli. Eliyle yiyor suyunu biraz döküyor biraz kafasına dikiyor öylece. Bambu kaşık ve çatal almıştım, bazen onları bazen de tatlı çatalını veya kaşığını veriyorum. Bizimle oturuyor sofraya. Yani birlikte yiyoruz.