Bizimki doğduğundan beri bizimle yemek masasına oturuyor 😂 5.aya kadar masanın üzerindeydi yavaştan oturmaya başlayınca mama sandalyesine geçti herr yemekte yanımızda olduğu için yediklerimize aşırı meraklı her tabağa el atıyordu🤣 o yuzden biz erken başladık tadımlara kendince yemeği tam öğrenemedi blw ile doymadığını düşünüyorum ben. O yemeğini tabağını mıncıklarken ağzına yemek tıkıştıranlardanım.