5 aylık kızım saçlarının üst kısmı dikeliyor sürekli tarıyorum ama yine aynı oluyor ☺️ Gerçi biraz eşimin de saç tipi o şekilde sanırım bizimki biraz da genetik 😁 kirpi kafalım öyle de seviyorum ben canım kızım 😀 büyüdüğünde ve saçları uzadığında düzelir belki