Esra1237 uygun fiyatlı olup her kesimden insana ücretsiz verilmesi adına katkı maddesi yüksek ürünler vermek zorunda kalıyormuş sağlıkocakları, ancak bebeğime bende iki gün verdim ve kabız oldu sonrasında baktım olacak gibi değil cırlayarak ağlıyor aile hekimini aradım o da başka bir marka yazdı ve yirmibeş gün oldu gayet iyi gidiyor herşey