Kızlar bebeğim 22 günlük henüz. 10 gündür falan uykuları beni çok zorlamaya başladı. Mesela uyanıyor iki, iki buçuk saat ayakta kalıyor uyumuyor. Normalde yeni doğan bir bebeğin çok uyuması gerekmiyor mu? Sonra uyutuyorum beşiğine koyuyorum beş dakika sonra ağlamaya başlıyor gündüzleri. Gece uykusu nispeten daha iyi ama genel olarak uyku sorunu yaşıyoruz bunlar normal mi ne yapmalıyım?