SinemGeer 15 gün oldu Doğum yapalı. 4-5 gün kendi göğüsümü ağlayarak da olsa verdim yara oldu çünkü. Daha sonra silikon uca geçtim. Aranızda kullanan var mı memnun musunuz ?
Gurbettebianne SinemGeer bende emzirirken bildigin ağlıyordum canım cok dayandım cok sabrettim ama olmadı en sonunda dayanamadım.silikon uç aldım bende onu taktım , ilk başta yüzünü bi buruşturdu ağzından çıkardı sonra alıştı . Aynı zamanda krem kullandım lansinoh . Sende kullanmalısın bişeler yoksa iyileşmez . Bir kaç defa verdim sonra biraz iyileşmeye başlayınca normal vermeye başladım . Umarım hemen iyileşir çünki cok acı bişe anlıyorum 🤷♀️😔
Hande SinemGeer canım ben hep onunla veriyorum sanırım hepte öyle vericem çünkü çok çektim halada acıyor 🤕 20 günlüğüz fito diye bir krem var o yaramı iyileştirdi hemşire önerisiyle kullandım ama bi göğsüm hala acıyor umarım tamamen geçer hepimizin 🙇🏻♀️
Gzd SinemGeer bebeğim 3 aylık olana kadar onunla emzirdim göğüs ucumu tutamadığı için, son 1 haftadır onsuz emiyo 😌
Sznklc SinemGeer ne yaparsam yapayım göğüs ucum yeterince çıkmadı bebeğim tutamıyor. 1 aydır kullanıyorum muhtemelen bir süre daha kullanacağım 🤦🏻♀️
SinemGeer Gurbettebianne lansinoh kremi ben de kullanıyorum. İnan Doğum bu kadar yakmadı canımı. Uçların yarısı Yok resmen
Gurbettebianne SinemGeer cok iyi biliyorum evet bende ağlıyordum hep . Silikon uç ile vermek istemedim açıkcası ama sonra mecbur kaldım yoksa ilk kıyamadım . Birde şimdi hatırladım zeytinyağ sürmüştüm canım ben . Şuan biz 5,5 aylığız da bazen var gücüyle cekiyor felan yine biraz yara oluyor yine arada bir sürüyorum krem
MerveBostanBayrak Benim gogus ucum olmamasi sebebiyle ilk dogdugu gunden beri slikon ucla emiyor bebegim☺️ Simdi nerdeyse 4 aylik oldu arada onsuz emmeye basladi insallah birakacagiz
Cansu425 SinemGeer MerveBostanBayrak Gzd Secll Benimde 2 ay 10 gunluk kızım silikonsuz emmiyor darısı basima hic birakmicak heralde diyorum insallah benimkide tez vakitte normal emer😥 neler yaptiniz normal emmesi icin ozel denediginiz seyler varmi kızlar
Minnosunannesi SinemGeer ben kullanıyorum memnunum. Yaralar için acenten ucunu öneririm. Bebek göğsü almıyorsa Nuk
Secll Bende göğsümün ucu olmaması sebebiyle kullanıyorum , 2,5 aylık olduk gündüzleri artık kendi göğsümü veriyorum geceleri uca devam uykusunu kaçırmamak için ama bu sayende olmayan göğüs uçlarım çıktı 😂
Gzd Cansu425 ben arada bi deniyodum bazen tutabiliyo bazen tutamıyodu, sonra kendi çene kasları kuvvetlendi galiba tutmaya başladı çokta üstüne düşmedim nası olsa almaz diye veriyodum memeyi almayınca daha öncelerde çok üzülmüştüm zamanla emmeyi öğrenince sanırım almaya başladı
MerveBostanBayrak Cansu425 ozel hicbirsey yapmadim tatile gittigimde aslinda denedim arada ucsuz verdigimde emdi emmedigi her an hic zorlamadan slikon ucla emzirdim. Bu arada ben gogus pedi kullaniyordum o ucu baya bastiriyodu tatilde bikiniyle ped kullanmadigim icin o da avantaj oldu sizde gogus pedi kullaniyorsaniz mutlaka onu birakin.
Secll Cansu425 emer canım hiç merak etme bende umutsuzca silikon uca mahkumum sanıodum ama zamanla çene kası kuvvetlenince alıyo 😊
Cansu425 MerveBostanBayrak yaa kullaniyorum bende gogus pedi kullanmazssam kiyafetler batıyor bu defa ama evde deneyim onuda
MerveBostanBayrak Cansu425 Cansu425 benim kiyafetlerde batiyordu cunku bebegim sutu cektiginde slikon uca doluyordu kafasini az birsey oynattiginda uca dolan tum sutler sutyenimi islatiyodu bu anlamda gogus pedi kullaniyodum ben. Onun icin tatili bekledim rahat rahat islanma dokulme akma dertleri olmadan alistiririm diye. Ama herseyden once bebegin hazir olmasi cok onemli. Cene kaslari buyudukxe gelisiyor. Tutmasi daha kolay oluyor onlar icin. Alistirirken en onemlisi israrci olmamak. Memeden tiksindirmemek lazim allah korusun. İki ceker ucu arar hemen ucu verin. Bi sonraki emiste tekrar deneyim belki direk ucu arayabilir hic onemli degil siz ucla emzirin. Bi sonraki emiste 3 defa ceker ucunarar ucla emzirmeye devam edin. Bi sure sonra bu cekislerin sayisi artiyo ve oda boyle emmenin tadina variyor ve ucsuz emmeye devam ediyor;)
Cansu425 MerveBostanBayrak dediginiz gibi benimde silikon uca burikiyo heryerim sut oluyor disarda emsirmek bir uskence yıka sterilize et o kadar zor ki dediginiz gibi hic zorlamiyorum baktim emmiyor istemiyor hemen silikonu takiyorum diretmiyorum bazen silikonu kaldirsam aç kalınca emer diyorum ama yuregim el vermiyor
MerveBostanBayrak Cansu425 zamanla emer hic merak etme bende sinir krizleri geciriyodum disarda emzirmek iskenceydi kafaisni bi cevirse uc bi yere dusuyodu sutler bi yana:) ara ara deniyodum ucsuz almiyordu hic. Bi yere gittigimizde emziren annelerin goguslerine bakrdim gercekten benimki cok mu kucukte alamiyor diye:) sonra yeterki emsinde ucla emsin derdim. Biraz buyumesi gerekiyor ucu birakabilmek icin merak etme;) bu arada ucsuz emzirince daha az hava yuttugunu da farkettim . Sizde hic uzulmeyin zamani gelince oda ucsuz emecektir.