NurCelik tonsilit bademcik iltihabıdır, boğazı ağzı çok ağrısı vardır. yemek yememesi çok normal, çok geçmiş olsun. ilaçlar 2-3 güne fayda edip şişlik azaldıgında yemek yemesi düzelir. Sıvı ve ılık şeyler vermeye çalısın( şekersiz komposto, meyve püresi gibi)Katı yemekleri yiyemez. Ve hastalık geçtikten sonra mutlaka boğazında beyaz taşların olmamasına dikkat edin, hastalık kronikleşebiliyor ( tonsilit taşları ) ve her yemekten sonra ağzının temizliğini iyi yapın. geçmiş olsun.