Elifeliz geçmiş olsun canım gene 38 e çıkmadan götürmemeye çalış evde geçirmeye çok ateşi yok benim kızımda öyle oluyodu bende korkuyodum ama son çareye bırakmıştım hastaneyi eminim öyle olmuyo dayanamıyor insan ama dışarısı çok tehlikeli umarım gerek kalmaz gitmenize