Birponcikannesi tam atak dönemleri ya ondan saçmalayabiliyor vücut. Bizimki de ek gıda reddediyoe ben de ona üzülüyorum. Anaların üzüntüsü bitmiyor valla. Benim kozımın kilosu da 8.300 bir de, önceki hafta doktora gittim çok normal kilo vermesi de yememesi de gücü yerinde olsun kalkabilsin dolanabilsğn gerisini boşver dedi. Ama kafamın kenarında sürekli bir ses çalınıyor böyle.. Anneliğin kaderinde var sanırım sürekli endişe ve üzüntü, yalnız değilsiniz. Kendinizi yıpratmayınız ama biyolojik olarak her şey yolundaa☺️☺️