Margaritta evinize hiç biberon sokmayın daha iyi.. Bebeğiniz sağlıkla doğaun inşaallah, sizi de güzelce emsin. İlk günler ( hatta ilk bir ay) bebeği sık sık 1,5-2 saatte bir uyandırıp emzirin. Sarılık olmasın. İlk günler kolostrum cok yaglı oldugu ve süt kanalları dar oldugu için zor gelir, elleriniz ile dogum sonrası masaj yapın ( instagramda emzirmedanısmanları var el ile kolostrum masajı diye aratın izleyin ve dogum sonrası uygulayın)sütünüz bir damla bile gelse ona yeter sonra emdikçe süt çoğalır, kanallar genişler rahat rahat gelir. Mama bile başlanacak olsa kaşıkla verin, şırınga ile verin ama emzik/ biberon kullanmayın. Bebeğimin sağlıkla dünyaya gelmesine o kadar odaklanmıştım ki dogum sonrası hiçbir şeyi öğrenmek istemedim o da bana 21 günlük mama ve sağım yüküne neden oldu. Çenesi güçlendikçe mamayı da kademeli olarak azalttım, 18 aylık emziriyorum biberonu hiç sevmedi. Bir de her bebek farklı, siz emzirme odaklı olun bebeğiniz size uyum sağlayacaktır inş. 🤲🏻sağlıkla gelsin