Defne_beliz Kızlar merhaba kızım 1ay 13 günlük emzık tutmuyor tutsada 1 dk falan cekıyor ağzından atıyor mıgdesı bulanıyormuş gıbı oluyor damaklı emzık denedım yuvarlak uçlu denedım emzık onerısı olan varmı ☺️
Ysfygz Ben aldım avent air tutmadı.tutmayinca tutmuyor maalesef 😒bende çok uğraştım gerçekten 7tane emzik denedim.ciddin önerisi olan varsa yaparım .iki aylık oldu. bebeğim
ma9419 Mltmrt air ile softun emzik kısımları aynı sadece yüze deyen yerleri farklı. Air daha çok hava alan yapıda, soft daha yumuşak. Bebeğin emdiği uç aynı ikisinde de
Sarelinaaa Defne_beliz bende 6-7 emzik denedim kesinlikle bir saniye bile tutmuyodu en son avent ultra soft denedim tuttu
Ergulomer Ysfygz ıns cnm marketten aldım Bn eczanedekı wee baybı yı tutmadı markettekını tuttu.. Fark var mı bılmıyoruö😊🤷♀️