17062019 Kizlar 10 ayligiz.kilosu 9 boyu 71 cm oglumun.neden uzamiyor 2 aydir?delirmek uzereyim.doktoruna da ulasamiyorum.kontrole de goturemiyorum Buarada 48 cm dogdu
Sezgin 17062019 benim kız da aynı. 48 cm doğdu 1 yaşında 72 cm. Doktoru doğum boyuna göre bormal dedi marttan beri boyu aynı. Bence oğlunuzun da boyu normal
Nillp 17062019 sıkıntı yapma canım benim kızda iki aydır uzamıyordu doktorda her bebek farklı bir anda uzar dedi gerçekte de uzadı bir ayda tam 6 cm uzadı seninkide uzar zamanı gelince bir anda uzuyorlar
melasya 17062019 bidaha ki ay boy atar belki bu ay baş cevresi buyumuştur kilo almıştır.genetik oluyo boy anne baba uzunsa zaten kısa olamaz.kahvaltısına yoğurduna ruseym katın.gelişim çağında boy uzatmada çk faydası var.
17062019 Sezgin kizlarla erkeklerin boy ve kilosu farkli oluyor.erkeklerin az daha uzun olmasi bekleniyormus ama benim kafama takilan su; 2 aydir hic uzamamis.neden acaba yaa virus yzuunden de kontrole de goturemedim
melasya Nillp yok hayir ben omletine katiyorum ama pisirmeden de verebilirsiniz.meyveli yogurdunada ekliyorum 1 tatli kasigi.( makarnavitma dan aliyorum tam bugday ruseymi)