Deletedmom387 hzlssmoom bizim göz kapağında bide ensesinde var gözündeki arada kayboluyo geliyo ensesindeki yayılıyo kremi var diye duydum ortalık sakinlesin gitcem ilk fırsatta
Dildeniz hzlssmoom oğlumun burnunun iki kenarın da vardı zamanla azaldı ama hala var kaldı yani dr sormayı unuttum hep 2 yaşına girecek sizinde küçülüp kaybolabilir
Allah-Islah-Etsin Deletedmom387 benm de sol göz kapağı ve ensede vardı. Gözdeki azaldı. Enseye de mustela steletopia sürdüm iyi geldi
Allah-Islah-Etsin hzlssmoom kulak arkası da kabuk kabuktu. Doktor mustela al dedi. Bende en faydalı olanını seçip aldım
mrvcr Allah-Islah-Etsin benim oğlumun da kulak arkası kabul kabuk gidince doktora sorayım diyordum. bugün mustela krem sürdüm iyi yapmışım demek ki? normal miymiş alerjik bi durum mu?
Allah-Islah-Etsin mrvcr doktor normal dedi. 2 günde 1 banyo yapıp mustela ile yıkayıp kremliyoruz bizde. Kabuklar geçti. Kızarıklar da azalmaya başladı.
Melike09 hzlssmoom benim kızımda da kalp var ❤️ Çok güzel geçsin istemiyorum. Büyüdükçe bakalım be olacak
Muceik hzlssmoom benim ablamin oglunun yuzu gozu full lekeliydi hatta baya bi gario duruyodu gecti gitti sukur kalmazmis cok koyu degilse
Derya91 hzlssmoom Benim bebeğimin alnında ensesinde ve sırtında var baya azaldı 11 aylık. Doktorumuz 2 yaşına kadar geçer demişti
Zhnce hzlssmoom iki kaşının ortasında var geçmedi hatta ağlarken daha da belirginleşiyor 20 aylık bu arada