uykutulumu 8 ay sleepy kullandim tek sorunum lastik izi cikarmasiydi,gecen indirimden molfix aldim ve pek memnun kalmadim,yine lastik izi yaptı ayrica sleepy nin kurulugu daha iyiydi bence molfix daha islak gibi ve cok az sizdirma yapıyor sık sık degismem gerekiyor. Az birsey kaldi bitince tekrar sleepy kullanacağım.