Mom9 Esdoel yani bu şekilde bunalması çok doğal🙄Allah korusun çok tehlikeli böyle. Bsağına soluna destek koyarak devrilmemesi için yan yatırın daha rahat uyur. Zamanla da yenidoğan refleksleri kaybolacak zaten bu aylarda rahatça uyur