Hvvhzl Benim bebeğim 40 günlükken boğmaca geçirdi. Şu an iyi ama öksürükleri devam ediyor tabi. Bizim gibi hala boğmaca kalıntısı olan var mı?
Duruu Araştırırken postunuzu gördüm de bnm bebeğimde 30 günlükken gecirdi şimdi 3 ay 23 günlük hala öksürüğü devam ediyor.sizin ki iyileşti mi ne durum da ?