Merhaba canım anneler bir arkadaşımın 4 aylık bebeğinde vajina yapışması var demiş doktoru krem vermiş geçmezse ameliyat demiş acıbadem hastanesi. İnternette ameliyatlık durum yok para tuzağı normal doktor da açabilir muayene anında yazıyor. Başına gelen var mı acaba??