mutlulukkutusu geceleri uyurken kendini sıkıp kırpkırmızı yapıyor zorlanıyor kakasını çok güzel yapıyor hatta fazlada yapıyor kabızlık sıkıntısı yok. gaıznıda alıyorum ama ona rağmen gazı olur mu🙄neden öyle yapıyor olabilir?
Glstnt mutlulukkutusu gazdandır. Kakasını da yapsa, biz masajla çıkarsak bile gazları oluyor maalesef bebişlerin. Her emzirmeden sonra hem ağızdan hem alttan gazlarını çıkarmak gerekiyor.
Gulmrt mutlulukkutusu gazdanmış ben de bilemiyordum ilk zamanlar gazmasajı yapın bol bol ayak altı masajı da iyi geliyor zamanla kendisi azalıyor zaten
mutlulukkutusu Glstnt Nltka HaticErkanMiran ozgurkus bende ga diye düşündüm ama eşim korkuyor hastaneye götürelim diyor🥶😅
HaticErkanMiran Benim oğlanda öyle yapıyor ama yinede sıkıyor kendini zorluyorum için acıyor onu öyle görünce doğumdan sonra iyice sulu göz oldum o ağlasa ben daha çok ağlıyorum panikten bise yapamıyorum boş boş bakıyorum 😔
Nltka Benimkide öyle sürekli sıkıyor kendini deli olcam o öyle yaptıkça gaz yapıyor kaka az yapıyordu . Aptamil conformil aldım dün bugün baya yaptı iki kere rahatladı dedim . Baktım yine sıkıyor kendini 🤷🏻♀️