Canan12 benim kızımda da çok zorlandık, kabul etmiyordu. Sürekli biberon değiştirdik ama onla da alakası yokmuş.. 2 aylıkken başlamıştık biberona. Sonra veriş pozisyonumuzu değiştirdik şuan 4 aylık bir problem yaşamıyoruz. Düz yatırıp o şekilde veriyoruz şimdi. Kucaktayken biberonu almak istemiyor 🤷♀️ bir de eds sistemini de denemiştik o da işe yaramıştı almadığı zamanlarda bu şekilde verdik :)