merhaba hanimlar. benim kizim 4 aylik sadece mama ile besleniyor. mama suyunu damacanadan alip kaynatip sogutuyorum. mama yapacagim zamanda o suyla yapiyorum. ancak bir yerde damacana suyunu kaynatinca mineralleri öldürüyor , ve zehirli maddeler cogaliyoe vs yazmislae cesmeden kaynatin demisler. ankarada yasiyorum cesme sularimiz pek saglikli ve temiz degil. sizler mama suyunu nasil hazirliyorsunuz ?