Bestem Selam kızlar bebeğim 1 buçuk aylik ateş-i yok ama çok huysuz kusuyor hep tamamen yemiyor değil ama iştahsız da biraz sizce hasta midir hemen hastaneye götürmek istemiyorm ama çok endişelendim hiç uyumuyor hep ağlıyor
CansuBsrr Bestem Ya gazı vardır yada reflüdür benim oğlumda her yemesinde kusuyor bazen midesi almıyor bulanıyor gibi oluyordu Dr götürdük reflü dedi Drunuz varsa arayın sorun
CansuBsrr Bestem Gaviscon verdi 6 ayla 1 sene arasında düzeliyor muş kuzum sabah akşam kullanıyoruz azda olsa rahatlıyor
mervezezee Benim iki cocugu nda reflu su vardı çok zor bi durum sürekli üst değişiyordu m 8 aylik olacaz çok şükür kesildi. Ama ikisinde ilaç kullanmadım kendi kendine gecti
Bestem mervezezee onerebilecegin şeyler vat mı canm ben yemekten sonra yatırıyordum hemen o yanlışmis sanırım
mervezezee Bestem valla bu zamanla geçiyor yan yatiriyordum sürekli bogulmasun diye zaten emerek uyuyor kaldığı gibi kusar di 6 7aylik olunca azalıyor 8 de tamamen bitti şükür