Doktora gitmiştik doktorumuz sab simplex gaz ilaci verdi eşim eczaneye almaya gittiğine tanidik olduğu için biogia ilacı vermiş 4 gündür iciriyorum ama bebeğim dün gece hic uyumadi uyusa da 10 dk önceden de bi ıkınma gerilme hali vardı ama dün gece iyice çoğaldı sürekli ikıniyor tuvaletini yapmakta güçlük çekiyor kızarıyor gaz dan dolayı mi anlamadım cocugum aci cekiyor gibi cok lütfen bilgisi olan anneler yazabilir mi