Kızlar bugün 4 ay aşısını yaptırdık geldiğinde beri huzursuz ağlıyor. Sabahtan beri kucağımda uykusu var uyuyamıyor canı acıyor galiba. Mamayı da yemedi belli bir pozisyonda evde dolanıp duruyoruz bide fön sesimiz açık tabi. Bende yoruldum öylesine bi emzik vereyim dedim tuttu ve uyudu şok oldum 🙊