Ecem19 Baldudak_Emirbeyimiz solomombaby her yöne kullanıyorum çok memnunum ben alırken mamadusbaby den daha ucuzdu fiyat olarak
Umayyyy Baldudak_Emirbeyimiz yok kuzum ya çok rahat kol kısımları öyle bahsedildiği gibi değil. Şuan hatta içinde uyutuyorum kucağımda o kadar huzurlu oluyor ki ona binince. Uyku örtüsü var onu da kapatıyorum saatlerce uyuyor. He detay düşünülmüş kanguruda tamı tamına bebeğinin vücut şekline göre ayarlayabiliyorsun. 4 farklı şekilde kullanabiliyorsun. Öne dönük dışa dönük sırtta birde emzirme pozisyonunda
Umayyyy Nillllllll) [url=https://hizliresim.com/980AY4][img]https://i.hizliresim.com/980AY4.jpg[/img][/url]
mona_rosa_ Baldudak_Emirbeyimiz ben üç tane sipariş verdim internetten gelince evde deneyip diğer ikisini iade edeceğim beklerseniz size bilgi veririm elimde baby 2 go var hiç memnun değilim sırtımı ağrıtıyor
Denizsever34 Baldudak_Emirbeyimiz canım ben de burda başlık açıp sorarak aldım. Mamadusbaby her yöne modelini aldım çok memnunum. Tavsiye ederim. Belli bir Aydan sonra bebek çevreyi keşfetmek heryere dokunmak istiyor o yüzden sadece kendine dönük modeli tercih etme. Ve o dönemde kiloları arttığı için ne kol dayanıyor ne bel. Bu dönemde benim Evde kurtarıcım oldu resmen
Hunilianne Baldudak_Emirbeyimiz ilk 3-4 aya kadar bence sling kullanın göğsünüzde kalsın. Biz slingi tepe tepe kullandık. Sonra etrafı keşfetmeye başlayınca dışa dönük bir kanguru alın. Hem yenidoğan aparatına da ihtiyacınız kalmaz o aylarda. Ben mamadus aldım kanguru cok güzel kaliteli ama keske dışa dönük olanlardan alsaymışım diyorum.
SinyorinA Baldudak_Emirbeyimiz Mamadusbaby kesinlikle cok rahat oglum 14 aylikken yani daha yeni yurumeye basladi bu zamana kadar kullandim hâlâ da kullaniyorum ☺
kirlibeyazkedi Yenidoğandan itibaren kullanmak istediğiniz için kesinlikle Boroosh Baby. Çok çok memnunum. Standart bir kalıba oturtmuyorsunuz bebeğinizi. Büyüdükçe ona uygun şekilde ayarliyorsunuz. Yenidoğan aparatiyla bu mümkün olmuyor.