2 aylık evliyim. Eşim beyin kanserine yakalandı. Tedavi sürecimiz başladı. Yerli ve yabancı yayınlarda anne sütünün beyin kanserine iyi geldiğine dair bilgiler okuyorum. Şifa niyetine bizde kullanmak istiyoruz. Bağış yapmak isteyen olursa çok minnettar oluruz.