Aleynakaya merhaba eger bebegini mamayla besliyorsan mama yapabiliyor aynisi benim bebegimde vardi bizde 43gunluk olduk bugun mamayi degistirdik ertesi gun gectiler.ayrica emziriyorsan da sütün yagli olursa o da yapabiliyormus,bize de doktor alerjik demisti ama mamayi degistirince gecti nacizane tecrubelerim boyle umarim yardimci olur😊insallah cabucak gecsin iyilessin bebisin iyi aksamlar 🙋♀️