Ahmetaysima Arkadasimin bebegi 18 aylik ve yurumuyor diye cok evhamli kizini dusunmekten kendi hasta olacak kanepeye tutunup kalkiyor yuruyor arkadasim doktora da goturdu bi sıkınti yok ama o panikliyor bizde normal olarak goruyoruz ama arkadasim cok korkuyor
YK_ Ahmetaysima doktor sıkıntı yok diyorsa yoktur bence ama yine de bukadar evhamliysa araştırıp bu alanda ıyi bi başka doktora daha götürsün cnm
araskuzumm0918 Ahmetaysima aslında korkulacak bir durum yok ama ortalık sakinleştikten sonra bir dr kontrolüne götürsün içi rahatlar
Fatmaervanur Ahmetaysima aslında normal ama tanıdığım birinde aynısı oldu tahlil yaptilar vitamin eksikligi vardi ilaç kullandi yürümeye başladı batırdılar mi acaba
Ahmetaysima YK_ araskuzumm0918 doktora goturdu birden fazla doktora goturdu hic bi sıkıntisi yok masallah ama arkadasim korkuyor herseyi normal sadece yurumuyor diye evhamli
YK_ Ahmetaysima doktorlar normal diyorsa biz ne diyebiliriz ki burdan cnm belki aynı aylarda olup yurumeyen birileri çıkar burdan da içi rahatlar biraz bide bol kalsiyum versin d vitamini de önemli bunlar da etken yürümede
araskuzumm0918 Ahmetaysima kendi ne zaman yürümüş ?eşi ne zaman yürümüş,bazen genler çekiyor ,dr birşey yok dediyse yoktur boşa evham
Ahmetaysima YK_ bende onun icin post actim canim 18 aylik olup yurumeyen bebek anneleri yazar insallah
Mustafalininannesi Merhaba,arkadaşınızın çocuğu yürümeye başlamıştır diye umuyorum,gidişatı bir kaç kelimeyle anlatırsanız çok sevinirim