Çok normal canım anne sütünden oluyor bende çok takmıştım biri çıkıyor ertesi gün geçiyor bazen tüm yüzüne yayıldı falan ama hiç takılma sonradan hepsi geçiyor o sütten kaynaklı olan bisey kasindakiler de konaktur nemli tutmaya çalış kaşını bebe yağı varsa sürebilirsin,yüzüne bişey sürme onlar geçici