Mamiiii 3aydan sonra gözleri dahada açılıyor 😂 bizimki yerine koyunca çığlığı basıyor. Yerine koydum pışpışladım uyudu diyelim en fazla 10dk 😂. Bende anlamadım uyku için, ağlıyor direniyor ama nasıl yatmıyor 😒 nasıl alıştırursan öyle gider dmein kucağımda uyuyodu hadi koyayım dedim Bi cesaret kalktı pışpış yaptım yattı uzanayım azcık dedim 😁 ah yavrum oldu bu, sefer dedim Bi iki dakika sürmedi saadetin hop döndü bana. Hemen sırıtmalar heyecanlar 😂 sanki dersin 5saatlik uykudan uyanmış. Şimdi de yatağında cıvıldıyor 🥰🥰