sevda49 Merhaba bebegim 13 aylik 1. Azi disi cok sismis ve mor bayagi dr sordum ama 3 gune rahatlamazsa gotur dedi yinede endiseliyim boyle bir durum basina gelen var mi yardimci olursaniz cok sevinirim
ipektos sevda49 benim kızımda 13 aylık. Aynen bizimde azı dişler şiş. Morluk yok fakat çok huzursuz ve iştahsız herşeye ağlıyor kafayı sıyırıcam artık
sevda49 ipektos yaa dr a sordunuz mu peki size ne soyledi evet huzursuzlar ama cok korkuyorum ben insallah kotu bsey degildir keske gecse asiri moralim bozuk ve canim sikkin 😔
ipektos Dr gidemiyoruz ki. Çok huzursuz olduğu zaman bir kalık Calpol içiriyorum genelde akşam yatmadan biraz evvel veriyorum gece de iyi uyuyor gündüzde bazen bir kaşık verdiğim oluyor. Ağrısını dindiriyor.