HnfHm bebeğim 1 hafta küvezde kaldı eve geldiğinde memeyi almıyordu. Birkaç gün çok uğraştırdı. Açıkçası pek bi umudum yokken bi anda geçtik. Silikon uç kullanıyorduk ama. Geçiş aşaması oldu bizim için. Sonra da silikpn ucu bırakmadı 😅😅 birkaç gün önce de silikon ucu bıraktık yine umudum yokken. Totalde 1 aydan fazla silikon uçla emmiş oldu. Pek bi taktiğim yok uğraşmak gerekiyor sabırla