Bebeğim 4 ay 7 günlük iki gün önce doktora götürdüm süt alerjisi şüphesiyle. Kan testi yapıldı. Sonuçları bekliyoruz. Ben de süt diyeti yapıyorum bu arada. Bebeğimin kilosunu az buldu doktor. Sınırın bir tık üstü dedi Bir ay diyet yap kilo alımı olmazsa mamaya başlarız dedi. Oğlumun kilosu 6200 boyu 66 cm. Dünden beri içim içimi yiyiyor. Çok mu az gerçekten?