gurbetkusu Oğlum 3 aylık oldu.önceden 3 yada 4 saat kesintisiz yattığı olurdu. Artık saat başı neredeyse kalkıyor emmek istiyor. Hadi sabaha karşı gazı olduğu için kalktığı oluyordu ama ilk yattığı zamanlarda bile yine hemen uyanıyor. Doymuyor mu acaba diyorum ama gece boyu 2 bez değiştiriyorum ikisi de dolu oluyor. Böyle bir durumda olan var mi ki
AlyaNevam Bence yine de şükür edin saatte bir yine iyi. 10 dk da bir uyanan var . 1 saatte bir sürü iş yapılır yada dinlenilir 😊